Beautiful Followers :-)

Friday, October 30, 2009

Hobi PMS...

entri tertunggak seterusnya...hahaahhaha (penat oo ibu nak naip neh...) so korang kengkawan smua kena la baca tau...
ok pusing2 golek2 dulu amik feel...

smpat lagi tgk camera ibu smbil dah pegang kaki...

belek2 kakinya yang bam2 itew smbil dok pikir cane aku nak buat nih...


yeh..dh dpt satu ibu jari kaki...

another success try..kaki kiri plak..

lastly....nyum nyum..cedappnya jari kaki neh...

adeh la anak ibu ni...nak adik lagi ke sayang?wakakakaka...bleh bleh..lagi 2 tahun yer....
*******************
yang ni plak ibu rasa mmg dia nak asah gusi dia yg gatai merenyam tu kot....abih smua dia nk gegetnya...smpai tgh nenen pon ibu jadik mangsa..sakit tau cayang gigit2 ni.....tp dah mmg time dia skang nk tumbuh gigi, terima je la kan...kalo takat hp ibu n abahnya mmg faveret la..tmbh2 remote astro tu la...tp ni yg latest la....

tengok la smpai kan handle bouncer dia neh pon jaik mangsa..hehee

memang tak sedar ibu snap pic dia..punya la khusyukk...

ha baru perasan ibu pegang camera ye cayang....amboi bersungguh2 geget tuh.


tengok bantal pon faveret dia geget....

nyam nyam nyam..nasib baek tak jadi bantal busukkk

nanti kan hobi baru PMS nanti....chow...

2 comments:

ezan said...

cute je pms ek.. sarah pun suka mkn kaki gak... sedap hingga melijat jari kaki agaknuya.. heheheh....

Ibu_Mysara Syauqeena said...

ezan: tu la pasal..agaknya delicious sgt kot ibu jari kaki tu...ngeh3....