Beautiful Followers :-)

Thursday, October 1, 2009

Baby PMS berhari raya....Part 4

Raya kedua ibu bertolak balik ke kedah..lebih tepat lagi ke SP..hati masa tu dah dekat SP pon..hehehe..tk sabar nk beraya dengan mak, abah, adik2 smua....tgk la aksi2 anak ibu ni kalo dalam keta..
 


suka la tu wat mata mulat2 dia tu..
ternganga tgk ibu yang chomels ni  amik pic dia, hehehe

boring la. main dengan cow2 lg best..nk jumpa tok smua lmbat lg nk smpai
tido lagi bagus la....leh mimpi main2 dgn maksu...zzzzzzzzzzzzzzzzz
pssstt sayang. ibu pon interframe sama yer...hehehe

dah smpai SP rehat2 jap pastu kluar g kedai bunga nk buat tapak cincin kawen utk adik ibu yang nak nikah raya ketiga (dah nikah la masa entry ni ditulis ye)...tgk la apa si tecik ni buat dngan munge2 kat kedai tu...geram je ibu tgk tangan dia..cam nak gigit..pipi tu pon sama.....cam nk cubit2 jer....

malam tu sambil2 wat preparation utk majlis akad nikah adik ibu, baby PMS main bunge api dgn maksu dia...mmg la nmpak sgt dia cam takut2 n biler abahnya pasang mercun, dia dah buat muka 'sebek' nak nangis...hehehe...

memang la malam tu dia susah nak tido..maafkan ibu ye sayang paksa sayang main munge api..sebenarnya ibu pon tumpang main sekali lepas gian...dah lama tu babe tk main mercun...tp cucuh je mercun pastu lari, sedangkan bukan meletup kuat pon..hehehe...malam tu tido lewat gak sbb prepare utk majlis esoknya..next entry ibu citer pasal majlis akad nikah adik ibu....

3 comments:

LoVEaQshA said...

Salam kak..
Nti jengah blog zura yer..

Aqsha n Nurul said...

tomey2 PMS, dh pakai gelang laa... heheheh

p/s: tukang komen kt atas nie same plak name ngan hubby i... hehehehe

Ibu_Mysara Syauqeena said...

LoVEaQshA: zura akak dah jengah blog...insyaAllah sampai kalo takde hal k..

nurul: hehehe abahnya yang beli kan gelang...ibunya yang tk dpat..hehehe....ha cuak nama sama ngan aqsha..hehehe