Beautiful Followers :-)

Wednesday, September 16, 2009

Memek muka si Mysara....

dah 4 bulan ni, si kecik kesayangan ibu makin pandai buat memek muka ntah hape2..paling dia suka juihkan bibir mulut dia tu (konon cam angelina jolie ye sayang?..)...takpun dia suka kemam bibir dia pastu bolatkan mata dia tu smpai juling2 gitu.....hai anak ibu ni, memang tau orang nk amik pics dia kan....


ni plak her 1st timer wearing cd yg ibu beli aritu..baru berkesempatan nk try....wah so cute kaler PINKY lagi tuh...smpat lg tu wat memek2 muka yg ibu cakap tu...menerap pon dh smpai atas lantai anak ibu ni..hehehe....tgk dgn insert cd pon dia main nak masuk mulut jer kejanya.....

2 comments:

LoVEaQshA said...

wah mysara mkin bam2 la skrg..
geram jer tgk pp yg melayot2 tue!!~

rs xsbr nk jmp mysara rya nti..lehla kita gather2 rya nti erk kak..
Leh kiss mysara puas2 plus nk geget2 mnja..gitew!!Leh x???hehe

Apapn Selamat Ari Rya,Maaf zahir&batin..
Lau lik kg drive elok2 yer!!~

Lisa Ineles said...

oooo ada hati nk geget anak dare k.lisa yer...ngeh ngeh ngeh.......insyaAllah ada rezki kite jumpa k....jangan lupa duit raya baek punya untuk mysara tau..hehehee...
Selamat hari raya jugak utk zura...balik kedah nnti singgah la umah akak kt SP....