Beautiful Followers :-)

Friday, December 11, 2009

SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

dah lama ibu tk join contest..bukan apa asyik bz je ibu ni..apa yg di bz kan pon taktau la....tengah ibu dok bloghoping jumpa blog ibu rifqi anjurkan contest ni..so ibu pon apalagas nk join jugak la sebab ibu rasa baby pms ni banyak sangat muak serius nye dari snyum..hehehe..
so saper2 nk join leh terjah jenguk2 blog ibu rifqi yer...smua syarat2 ada kat sini..
so ibu rifqi, ni lah antara wajah2 serius anak ibu...hehehe....baby pms ni kalo serius memang smpai berkerut2 kening..nasib baik tak jadi cam kerut ziana zain je lagi...hehehhe

Nama saye: Putri Mysara Syauqeena binti Syamsul Razman
Umur saye sekarang: 7 bulan 1 minggu

seriusnya muka pms yer....

berkerut2 kening tu ye...

bukan kata pms je serius, abahnya pun serius jer..abaikan wajah abah yer....

shogun tengah tahan aura.....hehehe

2 comments:

ezan said...

seriusnya muka.. hehehe... good luck mysara!

Ibu_Mysara Syauqeena said...

ezan: ekekekeke...tu la memang banyak koleksi gambar pms ni serius dari senyum..hehehe....ibunya je terlebih senyum....