Beautiful Followers :-)

Friday, December 18, 2009

aksi2 PMS last weekend

kat entri ni baru leh letak piccas sampingan msa majlis aritu...hehehe...ini antara yang ibu sempat snap masa kenduri hari sabtu dan ahad...layansssss




pic ni masa ikut adik g wat fotoshoot..kitorang pon wat fotoshoot sendiri..ekekeke

puplish abah n pmspurplish ibu n pms

 






psttt: jangan marah ye abang ayang tepek gmbar udang ni..ekekeke




ibu wat sekali majlis berendoi pms tapi yang kelakar nya sebab dia tak penah naik buai, so pms taknak dok dlm buai, last2 duduk kt bawah ajer..hadoi la..dah tak namanya berendoi sayang..takpe la janji majlis berjalan lancar...

 muka confuse kena dok dalam buai, pastu siap jerit2 tak nak baring dalam buai tu...ekekeke

 emmm, last2 jon sekali orang marhaban..hehehee

ibu wif MIL




mandi dalam besen dengan anak2 itik tokwi dia...

masa on the way nak balik KL dah...pms baca buku dalam keta smpai tertido...ekekeke

sekian la citer pms last weekend..
fuhh berpeluh ibu nak hapload semua pics ni..nasib baik tenet tgh laju..yeayyyy!!!!!!

p/s: ibu tak hapload lg pic pms dengan 2 btang giginya...hehehe...tunggu......

2 comments:

© Elee Mardiana said...

Suka tengok gambar dia baca buku tu... he he he. Macam faham aje apa buku tu kata.

Ibu_Mysara Syauqeena said...

along: hehehe...dah tu buku siap terbalik plak tu..walaupun yang masuk mulut lagi banyak dari dia tengok2..hehehe